Міністерство інформаційної політики України презентувало комунікаційну кампанію «Твоя професія – твій вибір». Вона складається з п’яти відеороликів про гендерну рівність, впровадження рівності в оплаті праці та протидію стереотипам в професійній діяльності.
Серія відеороликів – «Дівчина-електрик та флорист», «Регбістка та кондитер», «Тато та мама військова» та інші – відзнята на підтримку Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року.
«Від народження ми вільні у виборі свого покликання», – головний лейтмотив кожної стрічки. Вони розповідають про родину, в якій мама – військовослужбовець, а тато доглядає за дітьми; про хлопця, який працює флористом, і дівчину-електрика; про чоловіка-кондитера і дівчину-регбістку тощо. Усі ролики будуть запропоновані для демонстрації в якості соціальної реклами на телеканалах, у кінотеатрах та в мережі Інтернет.
«Розвиток українського суспільства в останні п’ять років абсолютно яскраво демонструє, що в жінок надзвичайно потужний потенціал, який багато років був недооцінений. І напевно в пострадянському просторі Україна є одним з країн-лідерів, яка демонструє, що залучення жінок до активних соціально-політичних, економічних, культурних та мистецьких процесів є правильним та логічним кроком який, зрештою, призводить до потужних трансформацій і більш гармонійного та збалансованого суспільства», – прокоментувала перший заступник Міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.
✔Ціль 5. Забезпечення гендерної рівності
На фото – кадр з роліку «Дівчина-електрик та флорист»
про гендерні стереотипи в професіях