TikTok приєднується до Коаліції по боротьбі з торгівлею дикою природою в Інтернеті

Соціальна мережа TikTok оголосила про приєднання до Коаліції по боротьбі з торгівлею дикою природою в Інтернеті. Щоб захистити тварин, які перебувають під загрозою зникнення на нашій планеті, та закрити онлайн-ринки для браконьєрів.

Коаліція створена 2018 року World Wildlife Fund, TRAFFIC і International Fund for Animal Welfare. Вона об’єднує платформи електронної комерції, пошукові системи і соціальні мережі по всьому світу, щоб скоротити торгівлю дикою природою в Інтернеті.

TikTok каже, що її мета – підтримувати сприятливе середовище, яке дозволяє її користувачам зосередитися на тому, що для них важливо. Тож цілодобово працює, розробляючи різноманітні політики, що допомагають долати нові ризики.

«Важливою частиною наших зусиль є співпраця з партнерськими організаціями з метою інформування, формування і зміцнення нашого підходу до безпеки», – оголосила TikTok, повідомляючи про приєднання до Коаліції по боротьбі з торгівлею дикою природою в Інтернеті.

Щодо дій, до яких TikTok вдається для запобігання торгівлі дикими тваринами, то в правилах мережі значиться, що будь-який контент, який зображає або пропагує браконьєрство або незаконну торгівлю дикими тваринами, заборонений і буде видалений. З листопада TikTok видалила 85,3% такого контенту.

У політиці TikTok щодо реклами також вказано, що забороняється реклама продуктів, отриманих з тварин, що охороняються, або продаж самих тварин.

«Масштаби незаконного обігу дикої природи в Інтернеті дуже складно оцінити кількісно, ​​з огляду на його незаконний характер. Але ми знаємо, що онлайн-платформи, такі як TikTok, необхідні для вирішення цієї проблеми. З моменту створення Коаліції по боротьбі з торгівлею дикою природою в Інтернеті 39 компаній-учасниць заблокували або видалили 4 мільйони заборонених товарів. Із нетерпінням чекаємо можливості працювати разом з TikTok і допомогти мобілізувати мільйони його користувачів, щоб запобігти зростанню незаконної торгівлі», – прокоментувала Джавання Грейн, старша програмна менеджерка в TRAFFIC, WWF.

За даними Коаліції по боротьбі з торгівлею дикою природою в Інтернеті, придбати слонову кістку, тигреня або луску панголінів сьогодні вкрай просто – у два кліки в онлайні. Щорічно вбивають понад 15 000 африканських слонів, щоб задовольнити попит на дрібнички зі слонової кістки і декоративні предмети.

Процвітає торгівля тиграми. За оцінками, залишилося не більше 3890 диких тигрів. Їх продають як живих дитинчат, вбивають на хутро, через кігті та зуби для амулетів, а їхні кістки використовують у медицині.

Близько трьох носорогів вбивають щодня тільки в Південній Африці через їхні роги, що використовуються для виготовлення тонізуючих засобів і афродизіаків, а також для різьблених декоративних чашок.

Так само морських черепах вбивають для виготовлення виробів з їхніх панцирів, як-от гребені для волосся, шкіряні вироби, черевики тощо, які потім продають в Інтернеті.

фото: @padmela96 / unsplash.com

Читайте також: TikTok додав субтитри для людей із вадами слуху

Агенція змін Responsible Future допомагає компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї діяльності. Замовити консультацію >>>