Норвезька авіакомпанія Widerøe і Rolls-Royce оголосили про об’єднання зусиль за дослідницькою програмою, мета якої – розробка концепції електричного літака. Електричний літак замінить парк з 30 регіональних літаків Widerøe, адже авіакомпанія прагне досягти нульового рівня викидів до 2030 року.
«Наша мета – запустити в експлуатацію комерційні маршрути з нульовим рівнем викидів з 2030 року. Партнерство з Rolls-Royce – дуже важливий крок, який наближає нас до цієї мети», – прокоментував Андреас Акс, директор зі стратегії в Widerøe.
Rolls-Royce, який вже проводить дослідження в галузі зеленої авіації на своєму підприємстві в Норвегії, консультуватиме Widerøe. «Співпраця з Widerøe засноване на нашому глобальному прагненні до електрифікації», – каже Алан Ньюбі, директор з аерокосмічних технологій Rolls-Royce. За його словами, проект базуватиметься на глобальних електричних можливостях Rolls-Royce, які нещодавно посилено придбанням бізнесу Siemens eAircraft.
Програма фінансується Норвезьким державним фондом підтримки інновацій, її розраховано на два роки. Власне, уряд Норвегії має амбітні плани щодо зеленої авіації. Країна запровадила нормативні зміни, відповідно до яких авіаційне пальне, яке продається в Норвегії, повинно бути вдосконалено біопаливом, починаючи з 1 січня 2020 року. Кінцевою метою є зниження викидів вуглекислого газу літаками цивільної авіації на 50% до 2040 року на внутрішніх рейсах.
✔Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату та її наслідками
фото: wideroe.no