Інклюзивна мода. Tommy Hilfiger підтримає соціальних підприємців

Бренд Tommy Hilfiger запросив соціальних підприємців взяти участь у другому проекті Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Метою цієї глобальної ініціативи є підтримка підприємницьких стартапів і компаній середньої ланки, які розробляють рішення, що сприяють позитивним змінам у моді. Після першого проекту, який тривав рік, компанія вирішила продовжити пошук можливостей для підтримки відповідальної індустрії моди. Реєстрація відкрита з 21 березня 2019 року по 12 травня 2019 року.

Зацікавленим підприємцям пропонується презентувати свої роботи і пропозиції з акцентом на інклюзивну моду. Впродовдж чотирьох місяців буде визначено шість фіналістів, яким запропонують розробити плани проекту за підтримки команди експертів Tommy Hilfiger. Остаточні концепції буде презентовано на глобальному заході Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, що відбудеться на початку 2020 року. Журі обере двох лауреатів, які отримають 150 000 євро на підтримку своїх компаній, а також рік наставництва від експертів Tommy Hilfiger. Окрім того, переможець «Громадського призу» отримає € 10 000.

ommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Минулого року Tommy Hilfiger випустив колекцію Tommy Adaptive для людей із особливими потребами. Бренд приділив увагу насамперед зручності одягу, який такі люди могли б самостійно з легкістю надівати і знімати. Отже всі застібки було замінено на липучки, а гудзики – на магнітні защипи. Окрім того, дизайнери передбачили спеціальні отвори для протезів.

Нагадаємо, що місія Tommy Hilfiger – бути однією з провідних креативних компаній в галузі life-style, прагнучи сталого розвитку у створенні продукції, управлінні бізнесом і відносинах із усіма зацікавленими сторонами.

Фото: usa.tommy.com