Магазин IKEA

IKEA доставлятиме товари тільки на електромобілях

Перехід на електромобілі дозволяє IKEA прискорити час доставки замовлень покупцям і зменшити витрати. Представники шведської компанії кажуть, що це добре і клієнтів, і для бізнесу, і для навколишнього середовища.

Мета ритейлера – 25% доставок додому з нульовою емісією вихлопних газів до 2020 року. Зокрема, мешканцям п’яти великих міст – Амстердама, Лос-Анджелеса, Нью-Йорка, Парижа і Шанхая – товари доставлятимуть електромобілями. А вже до 2025 року магазини IKEA по всьому світу перейдуть на електричні транспортні засоби. Отже компанія планує повністю декарбонізувати свій автопарк.

Щоб досягти мети, IKEA налагоджує партнерські відносини з місцевими виробниками транспортних засобів і розбудовує зарядну інфраструктуру. Вона також розглядає можливість доставок товарів за допомогою електробайків. До речі, великі перевізники, такі як UPS і FedEx, так само працюють над переходом на автопарк із низьким рівнем викидів. До того ж, UPS почала пілотувати доставку на електричних мотоциклах.

Окрім того, IKEA намагається змінити поведінку покупців, що в підсумку сприятиме скороченню викидів. Наприклад, стратегія розширення компанії передбачає розміщення невеликих магазинів у центрах міста, а не великих на околицях, куди покупці змушені добиратися транспортом.

Усі ці заходи – частина масштабної стратегії сталого розвитку IKEA, спрямованої на зниження загального вуглецевого сліду кожного з товарів на 70% до 2030 року. Також компанія планує відмовитись від одноразового пластику (це стосується і товарів, і магазинів) до 2020 року. І до 2020 року вона прагне використовувати 100% поновлюваних джерел енергії у своїй діяльності.

Мебель IKEAУ компанії переглядають усі ланки ланцюга створення вартості ІКЕА задля переходу з лінійного на круговий бізнес. Це означає, що всі продукти з самого початку мають бути перепрофільовані, використані повторно, продані і перероблені з мінімальною кількістю відходів. Утім, це передбачає не тільки трансформацію власного бізнесу, а і непросту роботу з постачальниками, споживачами та іншими учасниками процесу.

Сьогодні мережа IKEA – це 422 магазина на 50 ринках світу. Найбільший франчайзі IKEA – INGKA Holding BV. За підсумками 2018 фінансового року, роздрібний бізнес IKEA «приніс» 38,8 млрд. євро.

Фото: IKEA Group