Etsy online marketplace

Etsy планує досягти вуглецевої нейтральності до 2030 року

Глобальний онлайн-маркетплейс Etsy пообіцяв досягти нульових викидів вуглецю протягом наступного десятиліття. Тобто до 2030 року. Йдеться і про прямі викиди, і викиди за ланцюгом постачань. У тому числі – викиди від діяльності продавців, доставка та упаковка тощо.

«Зусилля заради досягнення цієї амбітної мети торкнуться всіх аспектів бізнесу Etsy і потребуватимуть підтримки з боку наших команд і партнерів по всьому світу», – пише в корпоративному блогу Джош Сільверман, гендиректор Etsy.

За його словами, для зменшення вуглецевого сліду Etsy приділятиме більше уваги роботі зі сталими постачальниками, просуваючи ідею декарбонізації логістичного та транспортного сектора.

«Ми завжди усвідомлювали свій екологічний слід. Ми давно дотримуємося амбітних цілей – від забезпечення повністю відновлюваної електроенергією до проведення операцій з нульовими відходами по всьому світу. І коли на початку 2019 роки ми стали першою компанією електронної комерції, яка компенсувала викиди вуглецю від судноплавства, ми наголосили, що це – важлива віха, але не кінець нашого шляху до сталого розвитку», – зауважив топ-менеджер компанії.

Сільверман також додав, що зміна клімату залишається «загрозою для нашого довкілля і людства».

Інтернет-платформа Etsy заснована 2005 року. Нині об’єднує 3,7 млн активних торгівців, 69,6 млн активних покупців. Загальна сума продажів у 2019 році – $5 млрд.

Ціль 13. Боротьба з кліматичними змінами та пом’якшення наслідків

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї роботи, визначитися з новими пріоритетами та вийти на траєкторію сталого розвитку. Замовити консультацію >>>