Burger King запускає пілотну програму екологічної упаковки

Бренд Burger King, який є другою за величиною мережею фаст-фуду, гамбургерів у світі, тестує альтернативи для столових приладів, як-от соломок, кришок для напоїв, паковання і серветок.

«Burger King прагне стати частиною більш сталого майбутнього через зменшення впливу на довкілля. Ось чому сьогодні ми продовжуємо наш шлях, запустивши пілотну програму зеленої упаковки, спрямовану на пошук масштабованих рішень для восьми наших найбільш часто використовуваних товарів, призначених для гостей», – ідеться у повідомленні компанії.

Упаковку протестують у 51 ресторані, що належать компанії, зокрема в Майамі, де використовуватимуться альтернативні матеріали – Frypods, що виготовлені з відновлюваного первинного картону. Столові прибори – з cPLA, пластика на рослинній основі. Серветки – на 100% із переробленого волокна.

Burger King також хоче протестувати паперові і рослинні соломинки і кришки, що потенційно може призвести до відмови від 500 млн одноразових пластикових соломинок на рік у ресторанах США Burger King. Це також сприятиме видаленню 910 метричних тонн парникових газів на рік, що еквівалентно експлуатації 196 транспортних засобів протягом одного року.

Окрім того, бренд тестує два нові варіанти оберток для сендвічів, які дозволяють скоротити обсяг паперу на 13% і 34% у порівнянні з попередніми упаковками. Це може означати, що щорічно в США видалятиметься додатково від 500 до 1500 метричних тонн паперових відходів.

«Використовуючи пілотні рішення в ресторанах, ми можемо безпосередньо отримувати відгуки від гостей, вносити зміни», – кажуть у компанії. По завершенні пілотного тестування тут проінформують про подальші плани.

Також Burger King продовжує розвивати партнерство з платформою Loop, щоб зменшити кількість одноразової упаковки на користь багаторазового використання, і розраховує включити два нових міста – Париж і Лондон. Додатково до раніше оголошених цільових міст – Нью-Йорка, Портленда і Токіо.

Також мережа співпрацює з Coca-Cola Company і Kraft Heinz, щоб втілити екологічні ініціативи у життя.

фото: Burger King

Ціль 12. Відповідальне виробництво і споживання

Change Agency Responsible Future допомагає компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї діяльності. Замовити консультацію >>>